Welcome to the Canon Store

Welcome to the Canon Store

COVID-19 INFORMATION FÖR VÅRA KUNDER

Under dessa osäkra tider är Canons huvudsakliga prioritet att fortsatt säkerställa hälsan hos våra kunder, anställda och partners.

Vi vill säkerställa att beställningar genomförs och att leveranser fortfarande sker som vanligt. Vår onlinebutik är fortsatt öppen och vi vidtar alla försiktighetsåtgärder för att säkerställa din och våra medarbetares säkerhet. Vi följer fortlöpande de riktlinjer och rekommendationer som myndigheter och Världshälsoorganisationen tillhandahåller.

Vi vill tacka dig, våra anställda och partners för ert fortsatta stöd.

Besök denna sida fortlöpande för att få mer information.

Vanliga frågor

LEVERERAR NI FORTFARANDE?

Ja, vi levererar fortfarande som vanligt. Men allteftersom situationen och rekommendationerna från myndigheterna förändras kan även vi göra det. Besök sidan fortlöpande om du vill ha mer information.

OM JAG BESTÄLLER IDAG, FÅR JAG LEVERANSEN INOM DEN ANGIVNA TIDSRAMEN FÖR LEVERANS?

Ja, du kan fortfarande förvänta dig att få din beställning inom den angivna tidsramen. För tillfället sker leveranser fortfarande som vanligt. Vi följer emellertid myndigheternas rekommendationer, så detta kan komma att ändras i framtiden. Alla våra leveranser sker med UPS. Den senaste informationen om leveransstörningar och undantagna postnummer finns på deras webbplats.

HUR SKA JAG KUNNA RETURNERA PRODUKTEN OM JAG INTE FÅR GÅ HEMIFRÅN?

För att underlätta för dig har vår kostnadsfria returpolicy förlängts från 30 dagar till 90 dagar. Detta gäller för alla beställningar som läggs från och med den 1 mars 2020 och tills något annat meddelas.

ÄR DET SÄKERT FÖR MIG ATT RÖRA VID PRODUKTEN?

Ja, du kan hantera produkten utan att oroa dig. Vi vidtar strikta åtgärder för att säkerställa våra kunders säkerhet. Vi rekommenderar dock starkt att du tvättar dina händer noggrant efter att ha öppnat förpackningen.

LEVERERAR NI HEM TILL DÖRREN?

Ja, vi levererar fortfarande hem till dörren.

HUR SIGNERAR JAG LEVERANSEN OM JAG SITTER I KARANTÄN?

Kunder behöver inte längre signera UPS-beställningar. Paket som inte har signerats märks med CV19 samt en medsignerares namn som leveransbekräftelse.

På sidan finns fler vanliga frågor och svar om butiken