Hur mycket kostar frakten och hur lång tid tar det?

    Vi erbjuder kostnadsfri leverans av alla standardbeställningar, vilket kan ta upp till 21 arbetsdagar.

    Mer information om vårleveranstjänstr .

    Hur kan jag spåra min beställning?

    Du kan logga in på ditt Canon-konto och spåra din beställning. Om du inte har ett konto kan du kontakta kundtjänst.

    Hur får jag de uppgifter som behövs skickas in med min inköpsorder?

    Följ länkarna till ett exempel på en inköpsorder som innehåller nödvändig information.

    Jag försöker konfigurera en produkt och när jag klickar på vissa tillbehör läggs andra artiklar till automatiskt – varför händer det?

    Det beror på att du behöver andra artiklar för vissa artiklar för att de ska fungera korrekt. Automatiseringen undviker att beställa en maskin som inte kommer att fungera korrekt. Om du behöver hjälp med att konfigurera dina produkter kan du kontakta vår kundtjänst som har den information som krävs.

    Jag skulle också vilja köpa lite programvara, kan jag göra detta på sajten?

    Det finns grundläggande utskriftshantering på den här webbplatsen, men på grund av de komplexa utmaningar som uppstår bör du kontakta kundtjänst så kan de lämna ytterligare råd.

    Kan jag ordna med att mina gamla maskiner samlas in när min nya maskin levereras?

    Vi rekommenderar dig att kontakta din nuvarande leverantör för att hämta din befintliga utrustning, eftersom den här tjänsten kan vara avgiftsbelagd från oss. Om du ersätter befintlig utrustning som tillhandahålls av oss kan vi ordna detta, men detta önskemål måste meddelas när du gör din beställning via e-post eller telefon.

    Vilka är dina villkor?

    Villkoren finns här.